lørdag 5. juli 2014

Det er lov å ombestemma seg...

Acnegenseren går som ein farsott over strikkenasjonen, og eg har som regel pleid å styrt unna sånne diller. Men, det må vel vera lov å ombestemma seg?
Eg var nemlig ute hos Linda som hadde kjøpt nåke herleg mohairgarn med glitter i. Eg er jo ikkje noko mohairfan, eller fan av andre ting som røyter og loar for den del. Men, det var så lekkert dette kvite garnet med den glittertråden i.
Så då måtte eg jo ha eit tiltenkt prosjekt for å bestilla meg dette garnet. Eg surfa inn hos www.todamer.no og dei hadde jo garnet eg skulle ha, Silk Mohair glitter frå Sandnesgarn.


Og eg la opp og starta med godt mot. Syns det var litt trått å strikka med, sjølv om eg la meg i selen for å strikka laust. Og i tillegg hadde gode ibenholtpinnar.
Linda hadde og begynt på samme genser i samme garn, men ho hadde lagt til Lace frå Drops. Ingen dum idè. Då kan ein både få inn litt farge, og det blir litt likare originalgarnet Faerytale i strikkefasthet. Håpet mitt er at det også skal gli litt lettare på pinnane. Trur eg skal gå over til addipinnar også, dei veit eg er glatte.


 
Så, då var det jo ikkje anna råd enn å rekka opp. Var jo heldigvis ikkje komme så mange rundane oppover bolen. Og uten mønster er det ganske sutalaust. Så nå får eg ta et nytt prosjekt fram til eg kjem heim, trur nemleg eg har Lace liggande.

1 kommentar:

  1. Synes det ofte er vanskelig å rekke opp mohairgarn. Godt dette gikk bra. veldig spennt på fortsettelsen, for jeg regner med å få se.

    SvarSlett