torsdag 20. mars 2014

Fornuftstrikk

Det har ramla inn med kjekke blader og hefter den siste tida. Postkassen har bugna av inspirasjon i alle fasongar - og når ein ser på strikkemodellane så er våren rett rundt hjørna.



Denna her syntes eg var kanonstilig. Fargen var ikkje heilt i mi gata, men det er nå ein smal sak å gjera noko med!


Men til tross for sidevis med spennande oppskrifter så har denna skrotten drive med nåke ganske lite vårleg og spennande. Sokkestrikking. To par herresokkar i str 45 har det blitt, eit i Tresko og eit i Robust.


Dei har jo sjølvsagt vore ferdig strikka ei stund, men så var det denne trådfestinga da.... Godt eg klare ta meg i samen innimellom, for det er tross alt ikkje så store jobben med dei trådane sånn egentlig..


 Det er ei stund sidan sist blogginnlegg, og eg hadde egentlig begynt vurdera om eg bare skulle droppa heile blogginga. Heller bruka meir tid på å faktisk få strikka litt. Det fins så mange flinke strikkerar som har superproffe bloggar, og eg kjem nok aldri til å komma på det nivået. Det er heller ikkje noko egentlig mål, eg trives som amatør.
Men, så fekk eg ein koselig kommentar når eg var i nabobygda å handla her i starten av veka, og då tenkte eg at kanskje eg kan inspirera nokon med noko likevel? Om ikkje anna så kan kanskje garn og strikkegleden min smitta litt av? Eller eg kan visa ei ny nettside med garn, ei kjekk mønsterbok eller eit garn som bør prøvast? Og så har eg jo hatt nåken episoder som tydeleg kan visa kva ein IKKJE skal gjera, og det kan jo vera litt nytte i det også....

4 kommentarer:

  1. Jeg leser deg hele tiden vet du. 1 av de 2 strikkebloggene jeg leser fast. Den andre er mellom maskene. Så du kan ikke gi deg med blogginga. Trenger å se at noen flere handler garn og blader/bøker på linje med meg. Og at andre også setter istand et helt rom i huset bare til garn. Kjekt å kunne vise til mannen min at "se, jeg er da helt normal, andre gjør det også" :)
    Kanskje jeg skal bli bedre til å kommentere, sikkert kjekt med litt respons?

    Hilsen Elin (strikkefrua)

    SvarSlett
  2. Det er alltid koselig å lese bloggen din så jeg håper du fortsetter.
    Er så enig med kommentaren over her.
    Ha en fin strikkekveld.

    SvarSlett
  3. Det er alltid kjekt å lesa bloggen din, Jane, håper du fortsetter!
    Når du ser på antall følgerar og besøk på bloggen din, er eg sikker på du inspirerer fleire enn meg ;)

    SvarSlett
  4. Følger bloggen din eg også, og synest alltid det er kjekt å lese innlegga dine, så eg håpar du ikkje sluttar å blogge!

    SvarSlett