mandag 13. januar 2014

Ny bok i samlinga

Midt i "julestria" følte eg for å belønna meg sjøl litt. Ikkje fordi eg hverken dreiv noko veldig intensiv rundvasking eller baking, men enkelte godbitar kan ein ikkje la gå forbi. Enda en Strikkebok frå Pickles er jo då ein slik godbit.


Eg har alle tre bøkene til Pickles, og sjølv om eg bare har brukt 3-4 av oppskriftene, så er desse bøkene noko av det kjæraste eg har. Bøkene er ein humørløftar, og alle dei fine bildene kan gjera ein kvar grå dag eit hakk eller to lysare. Det besta med desse bøkene er jo at det er mange oppskrifter utan montering, det er ein fordel for oss med nål-og-tråd-fobi!




Mange spreke modellar, både til store og små, og den stripete dressen har komt høgt opp på ønskelista.


Ein kan også følga Pickles på nett, og jentene er veldig flinke til å oppdatera med nye oppskrifter, kurs og gode tilbud. Verdt å sjekka ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar