tirsdag 10. september 2013

I butikkhyllene


Når hausten kjem og det meste visnar ute, då bløme det med strikkebøker og hefter i butikkhyllene. Dei siste to vekene har det komt opptil fleire av arten, og eg har kjøpt samtlige. Og samtlige er bare sånn midt på treet.. eller faktisk litt under..


Allers sin Strikk til Gullungen dukka opp som ein veldig hyggelig overraskelse. Eg pleie ha ganske stålkontroll på kva tid slike bøker/hefter kjem, men denne hadde eg hverken hørt snakk om eller sett annonse for. Ganske tilfeldig eg svinga bortom bladhylla den dagen, men humøret steig jo 34 hakk når eg kunne kjøpa den med meg heim.


Eg har dei tre andre strikkebøkene til Allers, og denne kjem dessverre i det nedre sjiktet. Eit par fine modellar, men det er litt "gammalt nytt" på ein måte. Ikkje så mange positive overraskelsar, og mykje veldig enkelt.
Nokon fine modellar er det likevel, og siden den er såpass rimelig er den heilt grei å ha i samlinga. Sitte ikkje igjen med ein følelse av at eg bare kasta pengane utav vinduet. Terninkast 3


Å kasta pengar var det derimot å gå til innkjøp av denne her. Skikkelig skuffande frå Familien!
For nybegynnerar er dette eit greit hefte, men eg føle det blir litt til ingen nytte å kjøpa meg oppskrift på rillestrikka skjerf...


Joda, eg er kritisk og eg er kresen, men det er det sikkert andre også som er. I dette heftet er det stort sett mønster og oppskrifter som er sendt inn av leserane. Eg like tanken, men mange av modellane er hverken nyskapande, fristande eller vist fram med fine bilder. Og eg likar å la meg frista av lekre modellar på flotte bilder (eg presiserar:strikkemodellar) Her synes eg redaksjonen faktisk kunne gjort ein bedre jobb med materialet dei fekk tilsendt. Terningkast 1


1 kommentar:

  1. Jeg er enig med deg. Det siste året har kvantiteten økt, mens kvaliteten har sunket kraftig på norske strikkeblader. Kjøpte også Familiens småstrikk og ble så skuffet over at det var lite "nytt". Mange av garnkvalitetene som var brukt i oppskriftene er jo også rimelig kjipe. Men man tenker jo alltid "Ja, ja kanskje det neste bladet som kommer er superdupert.." Jeg skal leite opp ett av de gamle, skikkelig gode heftene fra tidligere år og se litt nøyere om det ikke er noe som frister mer der!

    SvarSlett