lørdag 24. august 2013

Hipp hura!!

Dagen er på hell, men før me når midnatt er eg nødt til å gratulera ei flotte dama med dagen. Ikkje bare har den feiande fruen bursdag, det er også bryllupsdagen hennar. Så kjære, kjære Linda, gratulera så mykje med dagen - håpar den har vore strålande på alle vis!


I mønstersamlinga mi har det komt eit "nytt" tilskudd. Kom over dette herlige heftet her, sjølvsagt på ei fb-side med kjøp og salg av gamle mønster, og det bare måtte eg ha. Eg hadde det jo ikkje frå før, og hos meg er det argument meir enn godt nok.


Så sjarmerande modellar, både strikkeplagga og personane som er inni plagga. Så artig og sjå kor mykje som har forandra seg på dei åra, men framleis er ei rettmaske rett, og vrangmasker kjedelige å strikka.


Usikker på om eg kjem til å strikka nokon av desse modellane, men det er fleire element eg kunne tenkt meg å brukt i andre oppskrifter. Kos er det uansett, å kikka i sånne ting frå "hine hårde dage"....


1 kommentar:

  1. Du er en kløpper på å lete fram gamle mønstre!
    Artig å se... :)

    SvarSlett