søndag 18. august 2013

Gamle synder

Når eg flytta over bildene frå gammal til ny PC, så ser eg at det er ei aldri så lita synd eg har gløymt å bekjenna. Det var faktisk tidleg i sommar at Baronessa på Husnes solgte ut Mandaringarn, antagelig til ein god pris sidan eg kom heim med heile denne haugen.


Garnet skal erstattast, eller rettare sagt har blitt erstatta, av Mandarin Medi, og det har eg fortsatt til gode å testa ut.


I postkassen min har det ramla inn både det eine og andre strikkebladet i sommar. Og sjølv om eg ikkje brukar så mange oppskrifter, så kose eg meg med å lesa, kikka på garn- og fargekombinasjonar og ikkje minst sjekka ut diverse nettannonser. Sistnemde har ein tendens til å bli ein smule kostbart...


Og når vi nå snakkar om garn, har nokon testa ut dei nye garnkvalitetane til Drops? Alpaca Silk og Cotton Merino?



Herlige fargar, og blandingen av bomull og merino er eg jo heilt nødt til  få testa på pinnane i løpet av hausten.

4 kommentarer:

  1. Morsomt med garnkjøp. Og bortglemt/bortgjemt garn er jo som en liten skatt. Det er også uleste håndarbeidsblader. Takk for tips om nytt dropsgarn . Skal nok se på dette.

    SvarSlett
  2. Kallar aldri garnkjøp for "synder", det er kun til glede. Først ved kjøp, så ved å nyta synet, deretter under arbeid. Og til sist men ikkje minst i bruk sjølv eller til gåve.

    Lekre fargar på det nye dropsgarnet. Spent på korleis det vil vera i strikk. Strikkeblader er kjærkommen lektyre, kan lesa dei frå perm til perm.

    SvarSlett
  3. hej
    ååå så herlige farver på garnet da :-)
    spennende blir det utover høsten og se hvad du finner på med det garnet :-)

    fra den magiske kluten :-) HA EN GOD UGE :-)

    SvarSlett
  4. Herlige farver, blir spennende å høre hva du syns om det nye Dropsgarnet, for det har jeg ikke prøvd. Enkelte bomullsgarn har lett for å dele seg i tvinnen, men stort er de jo bra :)

    SvarSlett