torsdag 25. april 2013

Summerspun in action!

Nå er jakka i Rowangarnet tatt i bruk, og om eg skal sei det sjølv, så er det jammen ei fine jakka!
Synes at fargane blei perfekte til den vetla bøllå vår, og så er det ein fin kombo med jeans!


Det var ikkje mulig å få tatt fine bilder der jentå stod i ro, så det blei skikkelege actionbilder.


Men då fekk eg jo vist  fram både framsida og baksida. Passformen på jakka er fantastisk god, men eg er glad eg gjorde mine små justeringar med å strikka armane kortare og ryggen lenger.


Fortsatt spent på kossen denna vil halda seg i vask, men eg satsar på at dette er eit kvalitetsgarn av ypperste klasse som hverken falmar, rek utover eller blir slafsete!






5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Tyrkleif slo til i forrige melding ;) Jakka er kjempefine på ei søte godjenta! Kledelige fargar til ho. Tusen takk for ein flott førmiddag!

    SvarSlett
  3. Så fin, både jakken og jenta!!

    SvarSlett
  4. Ei søt jakke til ei fortryllande jente. Denne kjem nok både du og ho ha glede av!

    SvarSlett
  5. Så herlig jente og flott jakke!!
    Og skjønn lue hadde hun også :)

    SvarSlett